Si vives en EEUU o Latinomérica

compra aquí

Busca todo lo que quieras en Invertirenbolsa.info
con este buscador personalizado de Google
:

Búsqueda personalizada

Libro La Economía funcionará cuando TÚ la entiendas de Gregorio Hernández Jiménez (invertirenbolsa.info)

Si vives en EEUU o Latinomérica

compra aquí
Busca todo lo que quieras en Invertirenbolsa.info con este buscador personalizado de Google:
Búsqueda personalizada
Gracias Gracias:  2
Me gusta Me gusta:  0
Página 2 de 5 PrimeroPrimero 12345 ÚltimoÚltimo
Mostrando resultados del 11 al 20 de 45

Tema: Fagerhult AB

Agradecimiento de Post / Me gusta

Predeterminado

Cita Iniciado por jerez1 Ver Mensaje
    Está muy fuerte, se va a poner en subida libre en breve!
    Está imparable, éstos fueron los últimos resultados

http://www.fagerhultgroup.com/afw/fi...10184904-1.pdf

Consulta aquí qué empresas tienen los inversores en sus carteras en las estadísticas de Invertirenbolsa.info

Predeterminado

Está imparable, éstos fueron los últimos resultados

http://www.fagerhultgroup.com/afw/fi...10184904-1.pdf

Impresionante , creo que tendrá crecimiento espectacular en 2017

To strategically strengthen the Fagerhult Group's position in the professional outdoor lighting market, Fagerhult has signed an agreement to acquire 100% of the shares in WE-EF based in Bispingen, Germany. This acquisition takes the Group's sales in the outdoor segment to a run-rate exceeding 100 MEUR. The acquisition is expected to have a positive effect on the earnings per share during 2017 and forward.

WE-EF designs and manufactures outdoor lighting fixtures for a wide range of lighting application sectors. The company has two factories in Germany and one in Thailand, as well as assembly plants in Australia, France and the US, and has successfully established a global sales presence with strong sales in Europe, particularly Germany and in France, as well as sales in other regions such as Australia and the US.

http://www.prnewswire.com/news-relea...300383462.html

Predeterminado

Impresionante , creo que tendrá crecimiento espectacular en 2017

To strategically strengthen the Fagerhult Group's position in the professional outdoor lighting market, Fagerhult has signed an agreement to acquire 100% of the shares in WE-EF based in Bispingen, Germany. This acquisition takes the Group's sales in the outdoor segment to a run-rate exceeding 100 MEUR. The acquisition is expected to have a positive effect on the earnings per share during 2017 and forward.

WE-EF designs and manufactures outdoor lighting fixtures for a wide range of lighting application sectors. The company has two factories in Germany and one in Thailand, as well as assembly plants in Australia, France and the US, and has successfully established a global sales presence with strong sales in Europe, particularly Germany and in France, as well as sales in other regions such as Australia and the US.

http://www.prnewswire.com/news-relea...300383462.html

Esta empresa podría crecer mucho en los próximos años. El ahorro energético hace que se estén cambiando los sistemas de iluminación de todo el mundo por leds, Fagerhult es número uno en Europa, compró a la alemana Linear Leds. Las ventas se podrían disparar en los próximos años

Fager*hult erwirbt WE-EF
    13.01.2017
    Der schwedische Leuchtenhersteller Fagerhult hat die deutsche WE-EF-Gruppe mit Schwestergesellschaften in Australien, Frankreich, Großbritannien, der Schweiz, Thailand und den USA übernommen. Hogan Lovells und Orrick beraten.

http://www.lto.de/recht/kanzleien-un...we-ef-gruppe/#

Con París en el retrovisor y Trump tras las curvas del horizonte, GS afirma que las 4 tecnologías disruptivas sostenibles: Eólica, Solar, Coche Eléctrico y LEDs, mantendrán su impulso y seguirán transformando el mundo.

Las ventas de carbón ya han alcanzado su pico global y comienzan a descender. La venta de coches convencionales puede alcanzar su pico en 2020. Esperan volatilidad en las tecnologías bajas en carbono (solar y otras) y la consolidación de LEDs y Eólica.
    2017, el año en que las ventas de LEDs superen la venta de bombillas de los demás tipos

http://www.expansion.com/blogs/cambi...-sacar-de.html

4. Gracias $dani$, mval thanked for this post

Predeterminado

Esta empresa podría crecer mucho en los próximos años. El ahorro energético hace que se estén cambiando los sistemas de iluminación de todo el mundo por leds, Fagerhult es número uno en Europa, compró a la alemana Linear Leds. Las ventas se podrían disparar en los próximos añosFager*hult erwirbt WE-EF13.01.2017Der schwedische Leuchtenhersteller Fagerhult hat die deutsche WE-EF-Gruppe mit Schwestergesellschaften in Australien, Frankreich, Großbritannien, der Schweiz, Thailand und den USA übernommen. Hogan Lovells und Orrick beraten.http://www.lto.de/recht/kanzleien-un...we-ef-gruppe/#Con París en el retrovisor y Trump tras las curvas del horizonte, GS afirma que las 4 tecnologías disruptivas sostenibles: Eólica, Solar, Coche Eléctrico y LEDs, mantendrán su impulso y seguirán transformando el mundo.Las ventas de carbón ya han alcanzado su pico global y comienzan a descender. La venta de coches convencionales puede alcanzar su pico en 2020. Esperan volatilidad en las tecnologías bajas en carbono (solar y otras) y la consolidación de LEDs y Eólica. 2017, el año en que las ventas de LEDs superen la venta de bombillas de los demás tiposhttp://www.expansion.com/blogs/cambi...-sacar-de.html
    Acquisitions and divestmentsOver the course of the last decade, Fagerhult has acquired some ten companies. Acquisitions are an important part of Fagerhult’s business model, and, as such, an essential part of the Company’s long-term growth strategy. Valuable knowledge and experience have been integrated into a decentralised model which creates a platform for successful integration.2016LED Linear GmbHIn March 2016 Fagerhult acquired LED Linear GmbH based in Neukirchen-Vluyn, Germany.LED Linear GmbH has with world class linear LED lighting solutions, a cutting edge integrated manufacturing capability and award winning products and brand successfully established a global sales presence with more than half of the net sales outside Europe, mainly in North America and Asia.2015Lighting InnovationsFagerhult has completed the acquisition in October 2015 of the assets of Lighting Innovations based in Port Elizabeth, South Africa, and the assets of the subsidiary companies Beacon Lighting and Arrow Lighting. Lighting Innovations has a strong possition on the South African market and several interesting growth opportunities within the dynamic Sub Saharan Africa region.2014ArlightAt the end of 2013, Fagerhult signed an agreement to acquire the Turkish lighting company Arlight and the transaction was finalised in February 2014. Arlight has a strong position on dynamic Turkish market with application areas that include offices, schools, hospitals, shopping malls and airports. With a modern manufacturing facility outside Ankara, Arlight gives the Fagerhult Group access to low cost production near main markets. Arlight had 160 employees and net sales of 21 MEUR in 2013.2013I-ValoIn order to further strengthen the Fagerhult Group position in the European lighting market as well as adding a complementary product range, Fagerhult acquired 100% of the shares of I-Valo Oy based in Iittala, Finland. The acquisition has a positive effect on the earnings per share during 2013 and forward. I-Valo manufactures lighting fixtures and solut ions primarily for industrial applications located in very demanding conditions. Example application areas include paper and pulp as well as mining and bio energy industries. In 2012 the company had 60 employees and net sales of 10 MEUR.2011Designplan Lighting LtdTo further strengthen its position on the British market, as well as to create a new product segment for the international market, Fagerhult acquired, as of March 2011, 100 % of the shares in Designplan Lighting Ltd, with its registered offices in Sutton, UK. The preliminary purchase price was calculated at MSEK 127.9, of which MSEK 11 comprised additional purchase price. After reconciliation, it was not necessary to pay the additional purchase price, for which reason the final purchase price has been reported at MSEK 116.9. The unpaid purchase price has been recognised as income under other incomehttp://www.fagerhultgroup.com/en/acquisitions-divestments

Predeterminado

Acquisitions and divestmentsOver the course of the last decade, Fagerhult has acquired some ten companies. Acquisitions are an important part of Fagerhult’s business model, and, as such, an essential part of the Company’s long-term growth strategy. Valuable knowledge and experience have been integrated into a decentralised model which creates a platform for successful integration.2016LED Linear GmbHIn March 2016 Fagerhult acquired LED Linear GmbH based in Neukirchen-Vluyn, Germany.LED Linear GmbH has with world class linear LED lighting solutions, a cutting edge integrated manufacturing capability and award winning products and brand successfully established a global sales presence with more than half of the net sales outside Europe, mainly in North America and Asia.2015Lighting InnovationsFagerhult has completed the acquisition in October 2015 of the assets of Lighting Innovations based in Port Elizabeth, South Africa, and the assets of the subsidiary companies Beacon Lighting and Arrow Lighting. Lighting Innovations has a strong possition on the South African market and several interesting growth opportunities within the dynamic Sub Saharan Africa region.2014ArlightAt the end of 2013, Fagerhult signed an agreement to acquire the Turkish lighting company Arlight and the transaction was finalised in February 2014. Arlight has a strong position on dynamic Turkish market with application areas that include offices, schools, hospitals, shopping malls and airports. With a modern manufacturing facility outside Ankara, Arlight gives the Fagerhult Group access to low cost production near main markets. Arlight had 160 employees and net sales of 21 MEUR in 2013.2013I-ValoIn order to further strengthen the Fagerhult Group position in the European lighting market as well as adding a complementary product range, Fagerhult acquired 100% of the shares of I-Valo Oy based in Iittala, Finland. The acquisition has a positive effect on the earnings per share during 2013 and forward. I-Valo manufactures lighting fixtures and solut ions primarily for industrial applications located in very demanding conditions. Example application areas include paper and pulp as well as mining and bio energy industries. In 2012 the company had 60 employees and net sales of 10 MEUR.2011Designplan Lighting LtdTo further strengthen its position on the British market, as well as to create a new product segment for the international market, Fagerhult acquired, as of March 2011, 100 % of the shares in Designplan Lighting Ltd, with its registered offices in Sutton, UK. The preliminary purchase price was calculated at MSEK 127.9, of which MSEK 11 comprised additional purchase price. After reconciliation, it was not necessary to pay the additional purchase price, for which reason the final purchase price has been reported at MSEK 116.9. The unpaid purchase price has been recognised as income under other incomehttp://www.fagerhultgroup.com/en/acquisitions-divestments

Espectacular, vuelve a subir más de un 4% y ya toca las 294 coronas.Espero que se reflejen buenos resultados. Publican el 21 de Febrero
    fagerhult (2).png

Predeterminado

Espectacular, vuelve a subir más de un 4% y ya toca las 294 coronas.Espero que se reflejen buenos resultados. Publican el 21 de Febrero
    fagerhult (2).png
    https://es.investing.com/equities/fagerhult

Predeterminado

Espero que estén vendiendo leds como churros, el rally continua

Predeterminado

Financial calendar

2017-02-21
    Year-end report 2016

Predeterminado

Buenas jerez, vengo a hacerte un poco de compañía

Llego al post, no por Fagerhult, sino buscando algún post sobre compañías LED precisamente. Estaba estudiando Philips Lighting y Osram Licht concretamente. La holandesa puede estar en un buen punto de entrada, esta rompiendo hacia arriba.

Además tienen confirmado un dividendo de 1,10€ (RPD = 4,4% ahora mismo). Aquí tenéis los resultados de 2016 publicados en Enero:

http://www.newsroom.lighting.philips...ults-2016.html

No se si le habías echado un vistazo o conoces mas empresas del estilo. Osram aun no la tengo muy mirada.

En cuanto a Fagerhult, tiene muy buena pinta, puede hacer un 2017 muy interesante así a priori. A ver si este fin de semana me pongo mas a fondo con ella.

Predeterminado

Cita Iniciado por Wolfgang Schäuble Ver Mensaje
    Buenas jerez, vengo a hacerte un poco de compañía

Llego al post, no por Fagerhult, sino buscando algún post sobre compañías LED precisamente. Estaba estudiando Philips Lighting y Osram Licht concretamente. La holandesa puede estar en un buen punto de entrada, esta rompiendo hacia arriba.

Además tienen confirmado un dividendo de 1,10€ (RPD = 4,4% ahora mismo). Aquí tenéis los resultados de 2016 publicados en Enero:

http://www.newsroom.lighting.philips...ults-2016.html

No se si le habías echado un vistazo o conoces mas empresas del estilo. Osram aun no la tengo muy mirada.

En cuanto a Fagerhult, tiene muy buena pinta, puede hacer un 2017 muy interesante así a priori. A ver si este fin de semana me pongo mas a fondo con ella.

Esas no las tengo miradas,pero en Fagerhult me pienso mantener muchos meses o años. Me gustan sus ratios y las últimas adquisiciones.
    un saludo

Marcadores

Normas de Publicación