Si vives en EEUU o Latinomérica

compra aquí

Busca todo lo que quieras en Invertirenbolsa.info
con este buscador personalizado de Google
:

Búsqueda personalizada

Libro La Economía funcionará cuando TÚ la entiendas de Gregorio Hernández Jiménez (invertirenbolsa.info)

Si vives en EEUU o Latinomérica

compra aquí
Busca todo lo que quieras en Invertirenbolsa.info con este buscador personalizado de Google:
Búsqueda personalizada
Gracias Gracias:  6
Me gusta Me gusta:  2
Página 2 de 6 PrimeroPrimero 123456 ÚltimoÚltimo
Mostrando resultados del 11 al 20 de 52

Tema: Indutrade ab

Agradecimiento de Post / Me gusta

Predeterminado

Cita Iniciado por Invertirenbolsa Ver Mensaje
    Hola Jerez.

El PER y el EV / EBITDA son bastante altos, pero veo en los enlaces que pones que está creciendo mucho, así que podría no estar cara.

Lo que veo en el gráfico es que lo ideal sería que tuviera un retroceso para comprar, y lo puede tener. Este es el mensual:

Archivo Adjunto 8066

Te sombreo un techo de torres que hizo hace pocos meses. Y hay divergencia bajista en MACD, MACDH y RSI. Esto es lo que me hace pensar que podría tener un retroceso. Y no sería raro, y sería sano, porque desde el 2009 ha subido mucho, y sin parar.

Por lo que me cuentas de los fundamentales y lo que veo en el gráfico, si tuviera ese retroceso sería una buena oportunidad de compra.

Estáte atento también a la directriz alcista que te dibujo, si la rompe, aumentan las probabilidades de que tenga ese retroceso.

Saludos.

Han publicado resultados, siguen creciendo

Order intake rose 15% to SEK 3,952 million (3,422). For comparable units the increase was 4%.

Net sales rose 13% to SEK 3,749 million (3,317). For comparable units the increase was 3%.

Operating profit before amortisation of intangible non-current assets attributable to acquisitions (EBITA) rose 13% to SEK 458 million (405), corresponding to an EBITA margin of 12.2% (12.2%).

Net profit for the quarter rose 17% to SEK 303 million (259), corresponding to earnings per share of SEK 2.52 (2.16).

http://www.indutrade.com/investor-re...alf-year-2017/

Consulta aquí qué empresas tienen los inversores en sus carteras en las estadísticas de Invertirenbolsa.info

2. Gracias luscofusco thanked for this post

Predeterminado

Indutrade acquires manufacturer of tube components in the Netherlands

2017-07-17 15:28
    Indutrade has today signed an agreement to acquire all of the shares in Tubeworkx B.V. (www.tubeworkx.com), with annual sales of approximately EUR 5 million.
    Tubeworkx manufactures niche tube components for the Dutch industry. The company redesigns straight pipes to advanced components by bending, welding and cold forming. Customers are in industries such as ventilation, medtech, vehicles and hydraulics.
    Possession takes place today and the company will be part of Indutrade Benelux, which in turn is part of Indutrade's Special Products business area.
    The acquisition is expected to have a marginally positive impact on Indutrade's earnings per share.
    Stockholm, 17 July 2017
    INDUTRADE AB (publ)

http://www.indutrade.com/press/press...e-netherlands/

Predeterminado

Cita Iniciado por jerez1 Ver Mensaje
    Indutrade acquires manufacturer of tube components in the Netherlands

2017-07-17 15:28
    Indutrade has today signed an agreement to acquire all of the shares in Tubeworkx B.V. (www.tubeworkx.com), with annual sales of approximately EUR 5 million.
    Tubeworkx manufactures niche tube components for the Dutch industry. The company redesigns straight pipes to advanced components by bending, welding and cold forming. Customers are in industries such as ventilation, medtech, vehicles and hydraulics.
    Possession takes place today and the company will be part of Indutrade Benelux, which in turn is part of Indutrade's Special Products business area.
    The acquisition is expected to have a marginally positive impact on Indutrade's earnings per share.
    Stockholm, 17 July 2017
    INDUTRADE AB (publ)

http://www.indutrade.com/press/press...e-netherlands/

Se pone en subida libre....

Predeterminado

Se pone en subida libre....
    http://www.4-traders.com/INDUTRADE-A...ting-25170778/

Predeterminado

Buenos resultados trimestrales
    Third quarter
    · Order intake rose 15% to SEK 3,532 million (3,082). For comparable units the increase was 7%.
    · Net sales rose 14% to SEK 3,633 million (3,176). For comparable units the increase was 7%.
    · Operating profit before amortisation of intangible non-current assets attributable to acquisitions (EBITA) rose 19% to SEK 450 million (377), corresponding to an EBITA margin of 12.4% (11.9%).
    · Profit for the quarter rose 23% to SEK 293 million (239), corresponding to earnings per share of SEK 2.43 (1.99).
    1 January - 30 September 2017
    · Order intake rose 17% to SEK 11,156 million (9,570). For comparable units the increase was 7%.
    · Net sales rose 15% to SEK 10,915 million (9,456). For comparable units the increase was 6%.
    · Operating profit before amortisation of intangible non-current assets attributable to acquisitions (EBITA) rose 20% to SEK 1,314 million (1,093), corresponding to an EBITA margin of 12.0% (11.6%).
    · Profit for the quarter rose 25% to SEK 857 million (687), corresponding to earnings per share of SEK 7.12 (5.73).
    CEO's comments
    Strong organic growth and improved margins.
    Third quarter
    The market situation was stable during the quarter. Demand in Europe is developing well, particularly in all of the Nordic countries as well as in Benelux and Germany. However there is some uncertainty in the UK due to Brexit, but thus far this has not had any major impact on our companies' business situation.
    Demand in most sectors and market segments is favourable. The measurement technology area continues to develop favourably, but is facing a challenge in the form of high capacity utilisation among our own companies as well as among customers and suppliers.
    Continued strong demand combined with our companies' competitiveness and development work resulted in a 15% rise in order intake and a 14% increase in invoicing during the quarter. I am also happy that we had organic growth of 7% in both order intake and invoicing.
    Our companies are working continuously to strengthen their profitability and we improved EBITA by 19%, of which 12% was organic, to SEK 450 million (377), corresponding to an EBITA margin of 12.4% (11.9%).
    http://www.4-traders.com/INDUTRADE-A...2017-25354840/

8. Gracias DLey thanked for this post
    Me gusta DLey les gusta este post

Predeterminado

Buenos resultados trimestrales
    Third quarter
    · Order intake rose 15% to SEK 3,532 million (3,082). For comparable units the increase was 7%.
    · Net sales rose 14% to SEK 3,633 million (3,176). For comparable units the increase was 7%.
    · Operating profit before amortisation of intangible non-current assets attributable to acquisitions (EBITA) rose 19% to SEK 450 million (377), corresponding to an EBITA margin of 12.4% (11.9%).
    · Profit for the quarter rose 23% to SEK 293 million (239), corresponding to earnings per share of SEK 2.43 (1.99).
    1 January - 30 September 2017
    · Order intake rose 17% to SEK 11,156 million (9,570). For comparable units the increase was 7%.
    · Net sales rose 15% to SEK 10,915 million (9,456). For comparable units the increase was 6%.
    · Operating profit before amortisation of intangible non-current assets attributable to acquisitions (EBITA) rose 20% to SEK 1,314 million (1,093), corresponding to an EBITA margin of 12.0% (11.6%).
    · Profit for the quarter rose 25% to SEK 857 million (687), corresponding to earnings per share of SEK 7.12 (5.73).
    CEO's comments
    Strong organic growth and improved margins.
    Third quarter
    The market situation was stable during the quarter. Demand in Europe is developing well, particularly in all of the Nordic countries as well as in Benelux and Germany. However there is some uncertainty in the UK due to Brexit, but thus far this has not had any major impact on our companies' business situation.
    Demand in most sectors and market segments is favourable. The measurement technology area continues to develop favourably, but is facing a challenge in the form of high capacity utilisation among our own companies as well as among customers and suppliers.
    Continued strong demand combined with our companies' competitiveness and development work resulted in a 15% rise in order intake and a 14% increase in invoicing during the quarter. I am also happy that we had organic growth of 7% in both order intake and invoicing.
    Our companies are working continuously to strengthen their profitability and we improved EBITA by 19%, of which 12% was organic, to SEK 450 million (377), corresponding to an EBITA margin of 12.4% (11.9%).
    http://www.4-traders.com/INDUTRADE-A...2017-25354840/

Se pone en subida libre

Predeterminado

Se pone en subida libre
    Pues parriba que nos vamos 😊!

Predeterminado

Buenas noticias y nuevo máximo histórico

https://www.affarsvarlden.se/bors-ek...utrade-6892045

Predeterminado

Buenas tardes Jerez1 , soy bastante novato en la bolsa y en el medio plazo aún más si cabe, de hecho las pocas inversiones a MP me han salido mal hasta ahora. Trabajo con Self Bank e ING ,, pero con ninguna de ellas pude obtener información o posiblidad de comprar este tipo de empresas ,, te importaría decirme con quién operas tú? Mil gracias. Y te voy a seguir porque alucino con el buen ojo y sabiduría que tienes. Un saludo y gracias de nuevo

Marcadores

Normas de Publicación