Si vives en EEUU o Latinomérica

compra aquí

Busca todo lo que quieras en Invertirenbolsa.info
con este buscador personalizado de Google
:

Búsqueda personalizada

Libro La Economía funcionará cuando TÚ la entiendas de Gregorio Hernández Jiménez (invertirenbolsa.info)

Si vives en EEUU o Latinomérica

compra aquí
Busca todo lo que quieras en Invertirenbolsa.info con este buscador personalizado de Google:
Búsqueda personalizada
Gracias Gracias:  4
Me gusta Me gusta:  3
Página 3 de 4 PrimeroPrimero 1234 ÚltimoÚltimo
Mostrando resultados del 21 al 30 de 34
    Agradecimiento de Post / Me gusta

Predeterminado

Cita Iniciado por jerez1 Ver Mensaje
    Nuevo máximo histórico, le veo mucho crecimiento y está subiendo con mucha fuerza desde resultados

EXCLUSIVE: Grand Canyon University has $120M on its construction plate this summer

Angela Gonzales

,American City Business JournalsJune 8, 2018

EXCLUSIVE: Grand Canyon University has $120M on its construction plate this summer
    More

Grand Canyon Education Inc. (Nasdaq: LOPE) has $120 million on its construction plate this summer, with additional building slated for later this year. The company is in the midst of building a 150,348-square-foot Colangelo College of Business Building, two dorms, a 2,400-space parking garage, a 135,000-square-foot Canyon Activities Center on its Grand Canyon University campus at 33rd Avenue and Camelback Road in Phoenix. Grand Canyon University's business college needs the space because it is experiencing tremendous growth, said Brian Mueller, president of GCU and CEO of Grand Canyon Education.
    Continue Reading

Consulta aquí qué empresas tienen los inversores en sus carteras en las estadísticas de Invertirenbolsa.info

Predeterminado

Gran potencial y aún barata, 1,59 dólares de bpa en el trimestre, equivaldría a per 17 con gran crecimiento, cotizando a 108 dólares la acción

En subida libre de nuevo

Predeterminado

En subida libre de nuevo

It's official: Grand Canyon University has its non-profit status back

https://eu.azcentral.com/story/news/...tus/747376002/

Predeterminado

It's official: Grand Canyon University has its non-profit status back

https://eu.azcentral.com/story/news/...tus/747376002/

Grand Canyon Education (LOPE) PT Raised to Street High $142 at Piper Jaffray Following Restructuring

https://www.streetinsider.com/Analyst+Comments/Grand+Canyon+Education+%28LOPE%29+PT+Raised+to+Str eet+High+%24142+at+Piper+Jaffray+Following+Restruc turing/14367869.html

Predeterminado

Grand Canyon University nonprofit status will cost K-12 schools, Phoenix millions in tax revenue

https://eu.azcentral.com/story/news/local/phoenix/2018/07/17/gcu-nonprofit-status-cost-school-districts-phoenix-millions/775927002/

Predeterminado

Price Target Summary: Grand Canyon Education, Inc. (LOPE) Likely To Touch $126 In 52-Week Period

https://www.analystsbuzz.com/2018/07/26/price-target-summary-grand-canyon-education-inc-lope-likely-to-touch-126-in-52-week-period/

Predeterminado

Price Target Summary: Grand Canyon Education, Inc. (LOPE) Likely To Touch $126 In 52-Week Period

https://www.analystsbuzz.com/2018/07/26/price-target-summary-grand-canyon-education-inc-lope-likely-to-touch-126-in-52-week-period/

Grand Canyon University parent boosts Q2 revenue, income as it prepares for new business plan

https://www.bizjournals.com/phoenix/news/2018/08/08/grand-canyon-university-parent-boosts-q2-revenue.html

Predeterminado

Última entrada en una empresa que me parece muy interesante. Universidades con certificados para master, doctorados, etc.
    Fortaleza financiera, grandes ratios financieros. Espectacular Roic, Roe de los últimos años. Crecimiento EPS por encima del 15%, poca deuda. Crecimiento proyectado, van a ampliar aulas, centros.
    Fijaros en los ratios y balances

http://financials.morningstar.com/ra...&culture=en-US

Grafico

Strong Buy Consensus rating on stock: Grand Canyon Education, Inc. (LOPE)

20th August 2018 Mack Mortenson 0 Comments Grand Canyon Education, Inc., LOPE

Predeterminado

Cita Iniciado por luscofusco Ver Mensaje
    Para lo que crece (15% anual) no está tan cara, lo que habría que saber es si es realmente sostenible, porque como la compres en pleno boom y frene el crecimiento se pegará una buena "galleta". Ratios ajustados a día de hoy:

- EV/EBITDA 14
    - EV/FCF 20

El guidance que dan para 2018 es de ventas 1.050M, margen operativo del 28,5% y EPS 4,7$ (P/E 2018: 23,3x)

¿Conoces comparables de EEUU?

Grand Canyon Education Inc (LOPE) Receives $133.20 Consensus Target Price from Analysts

https://www.baseballdailydigest.com/2018/10/03/grand-canyon-education-inc-lope-receives-133-20-consensus-target-price-from-analysts.html

Predeterminado

Muy buenos resultados

• Net income increased 10.7% to $75.5 million for the fourth quarter of 2018, compared to $68.3 million for the same period in 2017.
    • Diluted net income per share was $1.56 for the fourth quarter of 2018, compared to $1.41 for the same period in 2017.
    • Adjusted EBITDA increased 13.4% to $86.8 million for the fourth quarter of 2018, compared to $76.6 million for the same period in 2017.

• Net revenue decreased 13.2% to $845.5 million for the year ended December 31, 2018, compared to $974.1 million for the same period in 2017. Service revenue was $333.0 million and University related revenue was $512.5 million for the year ended December 31, 2018. As an education services provider to GCU, the Company receives, as service revenue, 60% of GCU's tuition and fee revenue and no longer has University related revenue, thus resulting in the decrease from the prior period. On a comparable basis, as adjusted net revenue for the year ended December 31, 2018 was $640.5 million, while as adjusted net revenue for the year ended December 31, 2017 were $584.5 million. The 9.6% increase year over year in comparable revenue was primarily due to an increase in GCU's enrollment and, to a lesser extent, an increase in GCU's ancillary revenue (e.g. from housing, food, etc.) resulting from the increased traditional student enrollment, partially offset by an increase in institutional scholarships.
    • Operating income for the year ended December 31, 2018 was $258.1 million, a decrease of $24.7 million as compared to $282.8 million for the same period in 2017. The operating margin for the year ended December 31, 2018 was 30.5%, compared to 29.0% for the same period in 2017. As adjusted operating income and as adjusted operating margin for the year ended December 31, 2018, were $248.6 million and 38.8%, respectively. As adjusted operating income and as adjusted operating margin for the year ended December 31, 2017 were $219.8 million and 37.6%, respectively.
    • The tax rate for the year ended December 31, 2018 was 20.2% compared to 28.3% in the same period in 2017. The lower effective tax rate year over year is primarily as a result of the Act. The contributions in lieu of state income taxes to school sponsoring organizations contributed to the lower effective tax rate as our contributions increased from $2.0 million in the year ended December 31, 2017 to $3.7 million in the year ended December 31, 2018. Additionally, the Company continues to receive the benefit from our adoption of the share-based compensation standard. This standard requires us to recognize excess tax benefits from share-based compensation awards that vested or settled in the consolidated income statement. The favorable impact from excess tax benefits was $10.5 million and $16.5 million in the years ended December 31, 2018 and 2017, respectively. The inclusion of excess tax benefits and deficiencies as a component of our income tax expense will increase volatility within our provision for income taxes as the amount of excess tax benefits or deficiencies from share-based compensation awards are dependent on our stock price at the date the restricted awards vest, our stock price on the date an option is exercised, and the quantity of options exercised.
    • Net income increased 12.6% to $229.0 million for the year ended December 31, 2018, compared to $203.3 million for the same period in 2017. Net income for the year ended December 31, 2018, excluding costs incurred related to the Transaction of $18.4 million, University related expenses of $6.2 million for the six months ended December 31, 2018, and contributions in lieu of state income taxes of $3.7 million, was $246.5 million. Net income for the year ended December 31, 2017, excluding contributions in lieu of state income taxes of $2.0 million and transaction costs of $0.6 million, was $202.9 million.

http://investors.gce.com/news-releas...ter-and-full-6

Marcadores

Normas de Publicación